Collected Miscellany - "Raiden Shogun: Tranquil Thunder" | Genshin Impact - facenetgame.com

Collected Miscellany – “Raiden Shogun: Tranquil Thunder” | Genshin Impact

Genshin Impact
Views: 181746
Like: 32475
A brief, solitary bolt of lightning can turn into an unrelenting force of divine retribution in the hands of the Raiden Shogun.
Perhaps by rejecting the illusory bubble of the mortal world can one become closer to eternity.

Download FREE:

#GenshinImpact #miHoYo

↓ Follow us for the latest news ↓
Official Website:
Official Community:
Facebook:
Twitter:
Instagram:
Reddit:

96 Comments

  1. i lazy grind and manage to amass 10k primo since the Inazuma Update (i quit the game after the childe rerun banner wayback [i grieve coz i didnt get him lol] and so after i heard the inazuma update) my hype is lit and so comeback, 2hours ago, i let my friend to wish for me and he manage to get me Raiden after 30x 🙂

  2. And her passives are good
    What more could you want?

  3. She's so pretty and her idle animation 😍😍😍

  4. Everybody : Dain is explaining himself, etc.
    Me as a F2P : 0:55 there is a chest at the top of the cliff in the background.

  5. I got her and sara and now I'm so happy 50/50 win lets go!

  6. The fact that she uses 2 type of her speaking style is cute tho

    Some lines, she got serious and stoic, but another line make her a bit childish yet charming

  7. Her E has more than 100% up time. That's crazy

  8. Anyone else notice how their profile pic says first?

  9. i just wanted sara. but i accidentally got her. i wanted hu tao 👿

  10. the update is gonna take time but i can’t wait omg

  11. Could dainslief have killed the shoguns sister?

  12. Finally a character with a exalted weapon

  13. To be honest with you guys I got her already

  14. и мне вместо Райден выпала Джин….. ну спасибо блин

  15. The circle in the back didn't disappear. It's only disappear when I remove her in my team

  16. ME: OH MY GOD SHE'S ABOUT TO SAY SOMETHING COOL!
    Raiden: The campaign begins…
    Me: (Holds breath)
    Dain: The Raiden Shogun~
    Me: 🤨 WTF THAT'S IT?!

  17. After Baal its time to save up for DAIN!!! … Oh and Kazuha + Zhongli since i missed them both f*ck

  18. I'm out of Primogems and failed to pull Raiden Shogun, thx Mihoyo

  19. Funfact : NA and EU players will watch this first, while asian players will play genshin first

  20. The dislikes from the player who didn't get Baal

    Probably

  21. Me f2p: spent alot of primogem n faints. I got 2kujo sara and a favionus codex… Bruh 1 week of saving those many… I dont need kujo sara since i have yoimiya.

  22. commenting on this- hopefull to get baal ^^"

  23. Gotta love how committed Dainsleif is to his job despite being in Abyss Prison.

  24. "there is no gain without pain" -dainsleif

  25. I GOT HER AND HER WEAPON. I WISH YOU THE BEST OF LUCK TO THOSE WHO ARE PULLING FOR HER!

  26. I WILL be a RAIDEN HAVERR, EVERYONE WHO WANTS RAIDEN WILL BE RAIDEN HAVERS WITH ME I MANIFEST

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *